Advertisement

Z rynku FMCG

  • Żabka wspiera przedsiębiorcze panie

    Piątek, 07 marca 2025

    Prowadzenie własnej firmy wciąż budzi w wielu kobietach obawy. Są jednak takie, które śmiało przełamują stereotypy i sięgają po swoje marzenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Wiele inspirujących historii pisanych jest w Żabce – sieci, gdzie 65% franczyzobiorców to kobiety. Czytaj więcej »

  • – Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Czytaj więcej »

  • Żubrówka, ikoniczna polska marka, po raz kolejny będzie obecna na jednym z najważniejszych zimowych wydarzeń w Polsce – SnowFest Festival w Szczyrku! W dniach 7-8 marca tysiące miłośników muzyki, zimowej atmosfery i świetnej zabawy będą mogły skosztować wyjątkowych koktajli w dwóch specjalnie przygotowanych strefach marki. Czytaj więcej »

  • Z przyjemnością informujemy, że marka DrWitt rozpoczęła współpracę z Fundacją „Maraton Warszawski”. W jej ramach, brand znany z innowacyjnych napojów funkcjonalnych oraz promowania sportu i aktywnego trybu życia, przez kolejne lata będzie partnerem wielu wydarzeń biegowych. Najbliższe z nich – 116 123. Półmaraton Warszawski i New Balance Bieg na Piątkę – już 30 marca. Czytaj więcej »

  • VAT SME to nowe ułatwianie w zakresie rozliczania podatku VAT, z którego mogą skorzystać przedsiębiorcy sprzedający swoje produkty lub usługi na rynku UE. Czytaj więcej »

  • Trwa XI edycja konkursu ECU Sustainability Awards, która wyróżnia liderów w zakresie zrównoważonego rozwoju, innowacji i transformacji branży. Po raz piąty przyznana zostanie nagroda Henkel Sustainability Awards for Retail dla detalistów. Czytaj więcej »

  • Nowa era w Cukrowni Strzelin

    Środa, 05 marca 2025

    Należąca do Südzucker Polska S.A. Cukrownia Strzelin podsumowuje kampanię buraczaną 2024/2025. To było szczególne 151 dni i pierwsza taka kampania w ponad 150-letniej historii strzelińskiego zakładu produkcyjnego. Czytaj więcej »

  • W plebiscycie The Best Product 2024 wybierane są najlepsze produkty, które pojawiły się na polskim rynku, zostały przetestowane i wyróżnione przez Ekspertki Klubu ofeminin.pl. Wśród tegorocznych nominowanych znalazł się Almette Serek Wiejski. Czytaj więcej »

  • Kort, boisko, parkiet czy mata – tam laureaci 14. edycji Programu Stypendialnego „Żabka z pasją” zamieniają marzenia w rzeczywistość. Żabka wsparła najbardziej utalentowane dzieci franczyzobiorców, pracowników i współpracowników rocznymi stypendiami w wysokości 10 000 zł, które wręczono podczas uroczystej gali w Poznaniu. Czytaj więcej »

  • Gen Z zmienia zasady na rynku pracy. To pokolenie, które nie boi się wyznaczać trendów i odważnie planuje swoją przyszłość. Młodzi szukają pracy, która daje im satysfakcję i plan długoterminowego rozwoju. Z myślą o nich, Coca-Cola HBC uruchamia pierwszą edycję Youth Empowered Graduate Program. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska otworzy w czwartek swój nowy sklep w Nowym Sączu. To już czwarta placówka handlowa w tym mieście. Czytaj więcej »

  • OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, pisze nowy rozdział we współpracy z Igą Świątek, stając się jej partnerem głównym. To przełomowy moment, który wzniesie dotychczasowe wspólne działania na jeszcze wyższy, międzynarodowy poziom, np. poprzez obrandowanie strojów meczowych. Czytaj więcej »

  • Już w drugim tygodniu marca 2025 roku odbędzie się jubileuszowa, 50. edycja Foodex Japan – jednego z największych i najważniejszych targów spożywczych w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »

  • Sery w sushi? Oczywiście, że tak – i to w najlepszym wydaniu! Jak wyróżnić swoje sushi na tle konkurencji? Jak połączyć tradycyjną technikę z nowoczesnym podejściem i stworzyć menu, które zachwyci gości? Na te pytania odpowiemy podczas organizowanych przez Akademię Hochland Professional warsztatach SUSHI-FUSION. Poprowadzi je mistrz sushi Marcin Kaczmarek, właściciel... Czytaj więcej »

  • Niezależna agencja badawcza S&P Global opublikowała „Sustainability Yearbook 2025”, międzynarodowy ranking firm ocenionych pod kątem ESG. Podobnie, jak w poprzednich edycjach listę branży napojów otwiera Coca-Cola HBC, uznana po raz ósmy za najbardziej zrównoważoną firmę w swoim sektorze. Czytaj więcej »

  • Znamy zwycięzców 10. edycji Plebiscytu Czytamy Etykiety – najbardziej prestiżowego plebiscytu konsumenckiego w Polsce. Tworząca go społeczność zdecydowała, które produkty zasługują na miano tych najlepszych: mają doskonały skład, są godne polecenia i wyboru. W tym roku puszysty serek twarogowy Almette z kolorowym pieprzem zwyciężył w kategorii ‘Serek Kanapkowy’. Czytaj więcej »

  • Colian po raz kolejny został doceniony przez władze Kalisza za wkład w rozwój lokalnego sportu. Podczas uroczyste gali, która odbyła się 24 lutego br. w Sali koncertowej im. prof. Jerzego Rubińskiego WPA UAM, firma otrzymała statuetkę „Za serce dla sportu”. Czytaj więcej »

  • Co trzecia szkoła podstawowa w Polsce zgłosiła drużynę do udziału w największym w Europie turnieju piłkarskim dla dzieci, Pucharze Tymbarku. W tym roku po raz pierwszy w historii każdy powiat w Polsce posiada swoją reprezentację. Najwięcej zespołów zgłosiło się w województwach: wielkopolskim, mazowieckim, małopolskim i lubelskim. Czytaj więcej »

  • Branża mleczarska odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych, jednocześnie podejmując wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania konsumentów i regulacje prawne, mleczarnie na całym świecie inwestują w innowacje mające na celu redukcję śladu węglowego, ograniczenie zużycia wody i poprawę dobrostanu... Czytaj więcej »

  • Q-commerce w Polsce nabiera rozpędu

    Wtorek, 25 lutego 2025

    Ponad 90 sklepów objętych usługą, sobotnie szczyty zamówień i kajzerka jako pozycja obowiązkowa na liście zakupów. Trzy miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, Pyszne.pl i Carrefour Polska podsumowują pierwsze efekty projektu, oferującego w krótkim czasie dostawę zakupów spożywczych online. Rozwiązanie jest już dostępne w 23 miastach, a jego rosnąca popularność... Czytaj więcej »

  • Pierwsze zwrotkomaty pojawiły się w wybranych sklepach sieci w całej Polsce. Od grudnia 2024 roku klienci mogą zwracać opakowania plastikowe lub metalowe w województwach śląskim, świętokrzyskim i łódzkim. Czytaj więcej »

  • Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wyznacza nowe standardy raportowania ESG w Polsce i Europie. Pomimo tego, 34% polskich firm nadal nie wie, kiedy jest zobligowane do złożenia raportu ESG, a jedynie 24% czuje się dobrze przygotowanych do tego procesu – wynika z badań Crowe Poland & Envirly. Czytaj więcej »

  • Ruszyła 10. edycja programu dla szkół Akademia Lubella. Czytaj więcej »

  • Skala przedsięwzięcia i krótki czas przygotowań wymaga szybkich i sprawnych dostaw urządzeń do tysięcy sklepów w całym kraju. Odpowiednio skoordynowane prace przygotowawcze i instalacje pozwolą uniknąć potencjalnych problemów operacyjnych, takich jak kolejki czy opóźnienia w odbiorze opakowań, które mogłyby negatywnie wpłynąć na pierwsze doświadczenia Polaków z systemem... Czytaj więcej »

  • Kampania napojów Hortex Tropical Duo

    Poniedziałek, 24 lutego 2025

    Z początkiem lutego wystartowała kampania reklamowa napojów Hortex Tropical Duo. Spot reklamowy emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych – reklamy pojawiły się także w digitalu. Czytaj więcej »

  • Firma Tarczyński ponownie została głównym sponsorem Panthers Wrocław, kontynuując swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój klubu. Trwająca od 2013 roku współpraca to nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim strategiczne partnerstwo, które pozwala Panthers Wrocław konkurować z najlepszymi drużynami w Europie. Czytaj więcej »

  • ZPPP podsumowuje rynek piwa w 2024 roku

    Piątek, 21 lutego 2025

    Polacy przestawiają się na piwo bezalkoholowe. W 2024 roku segment piw bez procentów wzrósł o ponad 17 proc., przy spadku całej kategorii piwa o prawie 2 proc. To nadzieja na przyszłość dla branży, która boryka się ze spadkiem popytu, a odpowiada za 1 proc. polskiego PKB i tworzy ponad 120 tysięcy miejsc pracy w handlu, rolnictwie i usługach. Czytaj więcej »

  • W lutym 2025 roku marka Grycan otworzyła zmodernizowaną lodziarnio-kawiarnię Grycan Café w Alei Bielany. To już trzeci, po Koronie Wrocław i CH Wroclavia zrewitalizowany punkt sieci we Wrocławiu. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »

  • Sieć ALDI w tym roku już po raz drugi zagrała wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci mogli wrzucać datki do specjalnie oznakowanych puszek w ponad 350 sklepach. Dodatkowe inicjatywy na rzecz Orkiestry prowadzili również pracownicy ALDI. Wspólnie udało się zebrać dokładnie 334 372,19 złotych – czyli kwotę ponad 70% większą w porównaniu do ubiegłego roku! Czytaj więcej »

  • Jakie kroki podjąć po utracie pracy?

    Czwartek, 20 lutego 2025

    Studium Przedsiębiorczości, które Żabka rozwija od kwietnia ubiegłego roku, uruchomiło bezpłatny program „Rozwój kariery po utracie pracy”, skierowany do osób poszukujących nowych kierunków rozwoju swojej kariery zawodowej. Czytaj więcej »

więcej artykułów