Jutrzenka dołączyła do portfolio Colian w 2004 roku, rozpoczynając tym samym działalność firmy w branży słodyczowej. Czytaj więcej »
Jutrzenka dołączyła do portfolio Colian w 2004 roku, rozpoczynając tym samym działalność firmy w branży słodyczowej. Czytaj więcej »
12 tysięcy mkw., 40 metrów wysokości, mieszczący 40 tysięcy palet – taki będzie nowy magazyn wysokiego składowania Kompanii Piwowarskiej, którego budowa rozpoczęła się w poznańskim browarze. Czytaj więcej »
Już 19 października 2024 roku w hotelu Sheraton Grand w Warszawie odbędzie się I Edycja SNBForum, wyjątkowego Forum Biznesu Bezpieczniejszych Produktów Nikotynowych, będącego połączeniem konferencji, mini targów i sesji networkingowych. Czytaj więcej »
Na początku sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt wielowymiarowej współpracy Orbit® Refreshers i popularnej artystki młodego pokolenia, która została twarzą kultowej marki. Czytaj więcej »
Cukry Nyskie, obchodzące w tym roku swoje 75-lecie, intensywnie rozwijają swoją obecność na rynkach międzynarodowych. Czytaj więcej »
4 września Fabryka Czekolady E.Wedel otworzyła swoje drzwi dla wszystkich, oferując wyjątkowe doświadczenie, które zabiera odwiedzających w podróż przez historię, smaki i tajniki produkcji czekolady. Czytaj więcej »
W odpowiedzi na rosnącą popularność produktów warzywnych PR Łosoś, firma z 70-cio letnią tradycją stworzyła nową markę – Plantujemy. Czytaj więcej »
Fanta® i Warner Bros. Pictures łączą siły, aby dostarczyć konsumentom smak „nie z tej ziemi” za sprawą limitowanej edycji Fanta® Beetlejuice Zero. Czytaj więcej »
Marka SCHULSTAD kontynuuje promocję nowych bułek do hot dogów francuskich. BŁONNIKOWEJ i PEŁNOZIARNISTEJ. Czytaj więcej »
Sertop Sp. z o.o. po raz kolejny znalazł się w gronie laureatów Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Czytaj więcej »
W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych i uwielbianych produktów spożywczych w Polsce. To doskonała okazja, by przypomnieć sobie jak powstała jego, niezmieniona do dziś, receptura. Dla wielbicieli Kieleckiego jest to też po prostu pretekst do świętowania i cieszenia się ogromnym sukcesem, jaki odniósł on... Czytaj więcej »
Wrzesień to nie tylko czas powrotów z wakacji, spotkań z dawno niewidzianymi kolegami i nauczycielami. Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza też kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby i... Czytaj więcej »
Już ponad 360 rolników i lokalnych producentów żywności dostarcza swoje produkty do sklepów Carrefour w Polsce. Bezpośredni zakup wyrobów pochodzących z małych i średnich gospodarstw lub manufaktur, zlokalizowanych nie dalej niż 70 km od sklepu, pozwala nie tylko zachować ich najwyższą jakość, świeżość i smak, ale także ma wpływ na redukcję śladu węglowego w łańcuchu... Czytaj więcej »
Już dziś, 9 września, rusza kampania rekrutacyjna Lidl Polska, dzięki której ponad tysiąc osób ma szansę na stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki pracy. Sieć w ten sposób poszukuje głównie pracowników do swoich sklepów i magazynów na terenie całej Polski. Kampania potrwa 4 tygodnie, a jej hasło brzmi: „Pewna praca. Od lat. Na lata”. Czytaj więcej »
Prawie co czwarty uczeń jeszcze nie wie, gdzie chciałby kontynuować naukę po ukończeniu szkoły średniej (23,8%), a na pytanie „Gdzie chciał(a)byś pracować po ukończeniu edukacji?” 34,5% odpowiedziało „trudno powiedzieć / jeszcze nie wiem”, wynika z badań [1] przeprowadzonych pod koniec 2023 r. Wybór ścieżki rozwoju i kariery zawodowej są ważnymi decyzjami dla... Czytaj więcej »
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena... Czytaj więcej »
31 sierpnia w należącej do Südzucker Polska S.A. Cukrowni Strzelin odbyło się ostatnie symboliczne rozpalenie „starego” kotła węglowego. Wydarzenie to zainaugurowało wyjątkową kampanię buraczaną 2024/2025. Już na początku przyszłego roku w strzelińskim zakładzie produkcyjnym zakończy się pierwszy etap prac modernizacyjnych, będących częścią złożonej transformacji... Czytaj więcej »
Grupy Cedrob i Mlekovita podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu uruchomiły projekt związany z promocją polskiej żywności i rodzimych producentów. Branżowym liderom zależy, by wartości i wkład w polski przemysł spożywczy, jakie reprezentują te koncerny wspierały sposób postrzegania rodzimej żywności nie tylko na krajowym rynku, ale również na arenie międzynarodowej. Czytaj więcej »
Carrefour Polska, będący właścicielem i zarządcą ponad 25 centrów handlowych na polskim rynku, rozpoczął właśnie kolejną inwestycję związaną z rozbudową i remodellingiem swojego portfela obiektów. Obecnie trwa pierwszy etap modernizacji Centrum Handlowego Piekary w Legnicy, w wyniku którego w galerii pojawią się nowe marki sklepów oraz fitness klub. Sieć planuje dalsze... Czytaj więcej »
Już 11 i 12 września 2024 r., w ramach inicjatywy „WARTA warta posprzątania”, wolontariusze posprzątają poznańskie brzegi Warty i okoliczne tereny zielone. Wydarzenie organizowane jest w ramach 31. Akcji Sprzątania świata - Polska przez Lidl Polska we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia. Czytaj więcej »
To już 12. edycja święta żywności organicznej i aktywnego trybu życia – Narodowego Dnia Sportu, który odbędzie się 15 września. Tego dnia na błoniach PGE Narodowego w Warszawie odbędzie się piknik rodzinno-sportowy, na którym nie zabraknie stoisk Polskiej Izby Żywności Ekologicznej i realizowanej przez Izbę kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”. Czytaj więcej »
Marka Profi, lider na rynku pasztetów w Polsce, odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek. Czytaj więcej »
7 września Browary Warszawskie zapraszają na dzień pełen urodzinowych atrakcji. Największą z nich będzie koncert przy świecach „nie tylko Sinatra”, w wykonaniu jednego najbardziej utalentowanych wokalistów polskiej sceny muzycznej Sławka Uniatowskiego oraz Chopin University Big Band. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Czytaj więcej »
Ponowne wykorzystywanie słoików to nie tylko sposób na ochronę środowiska, ale także świetna okazja do zabawy i poszerzania granic naszej wyobraźni. Dzięki temu zagospodarujemy przestrzeń, bez konieczności wydawania pieniędzy na dodatkowe akcesoria do wnętrz. Wprowadzając zasady „zero waste” do codziennego życia, nie tylko przyczyniamy się do zmniejszenia odpadów, ale... Czytaj więcej »
Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek. Czytaj więcej »
Mlekpol uplasował się na drugim miejscu w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich 2024 według „Strefy Gospodarki”. Wyniki finansowe przedsiębiorstwa, bogactwo oferty produktowej, silne, rozpoznawalne marki, polityka personalna oraz zaangażowanie w życie lokalnych społeczności kolejny rok z rzędu potwierdziły pozycję firmy na polskim rynku spożywczym. Czytaj więcej »
2 września rusza trzecia edycja inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów” organizowanej przez Lidl Polska, w której można wspierać lokalne placówki oświatowe. To jedyny taki program w Polsce, dzięki któremu polskie szkoły mogą zdobyć wartościowy sprzęt dla swoich podopiecznych. Sieć zachęca do zaangażowania w akcję klientów, którzy mogą pomóc wybranym placówkom wygrać... Czytaj więcej »
W Glinojecku, Gostyniu, Miejskiej Górce i Środzie Wielkopolskiej, czyli zakładach, w których produkowany jest cukier Diamant, rozpalono piece wapienne, co symbolizuje początek intensywnego okresu przetwarzania buraków cukrowych. Tegoroczna kampania buraczana ma być przełomowa dla firmy Pfeifer & Langen Polska, gdyż w wielkopolskich cukrowniach uruchomione zostaną elektrociepłownie... Czytaj więcej »
W ubiegły piątek, 23 sierpnia, odbyła się uroczysta gala wieńcząca Konkurs na Najlepszego Dostawcę Mleka Hochland Polska. Trwał on tradycyjnie rok, od początku lipca 2023 do końca czerwca 2024, a uczestnicy współzawodniczyli w pięciu kategoriach. W sumie wyróżniono 25 gospodarstw. Czytaj więcej »
Suplement diety WPC 80 marki Robico Active skierowany jest do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Produkt, dostępny w trzech owocowych smakach, pojawił się w sierpniu br. na półkach hipermarketów Auchan i supermarketów Intermarché. Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, intensyfikuje... Czytaj więcej »
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy...
Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i...
Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
OSHEE od lat angażuje się w działania, które mają...
Od 15 listopada pociąg w barwach Oranżady ...
20 listopada o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów...
W dniach 29-30 listopada oraz 6-7 grudnia klienci sieci Lidl...
Najlepsze promocje oraz Najlepsza oferta w ramach produktów...
24 listopada obchodzimy Dzień Buraka...
Prawdziwa proteinowa moc...
Wawel zaprasza do odkrywania zimowej kolekcji słodyczy...
Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku...
Czy znacie już suszone owoce HELIO?...
Kampania obejmuje szeroko zakrojoną emisję spotów...
Tańsze zakupy przedświąteczne...
Akcja marki Lech: Łap chwile, nie nadgodziny...
Iglotex kontynuuje silną kampanię reklamową Pierogów z...
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br...